דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים מודרניים 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 6092 פעמים ]

מומלץ מאוד לבחור מעצב פנים או חברת מטבחים בעלת המלצות ומספר רב של עבודות מאחורה. אמינות היא שם המשחק. יכול להיות שהנגרייה עושה מטבחים מופלאים אך זמן האספקה שלה והשירות לוקים בחסר ובכך נפגמת תחושת ההצלחה. שמירה על עיצוב מטבחים עם קו אחיד תורם רבות לעיצוב נכון ואסתטי. חשובה כימיה עם המעצב וחשיבה על אותם הרעיונות העיצוב. מומלץ לתת לבעל המקצוע לעשות את שלו ולגשת אליכם עם סרטוטים מוכנים. קשה יהיה להגיע להסכמה כאשר כל אחד מהצדדים מגיע מנקודת מוצא אחרת.

משטחים במטבחים

משטחי עבודה במטבחים צריכים להיות גדולים כדי שיכילו את כל הדרוש לבישול הארוחה המושלמת. בשני האחרונות אנו עדים לאלמנט נוסף במטבח בצורת חיפוי 'אי'. חיפויי אי הופכים לגדולים ומרכזיים במטבח ולעיתים משתמשים בהם כדי להניח בתוכם את התנור והכיריים. האפקט שלהם במטבח הוא גדול כיוון שהוא יוצר חל נוסף במטבח, הם באחסון והן בצורה שהמטבח נתפש. הפרקטיות של צרכי המטבח יחד עם מימדי החדר הם שקובעים בסופו של דבר מה הגבולות של החדר.

חיפויים במטבח המודרני

סינון מטבחים על בסיס מחיר תמיד מומלץ, הרי בסופו של דבר אין לחרוג מהסכום שעליו הוחלט. אין טעם להיות עם מטבח מרשים בסלון ובלי כסף לשלם על האוכל שאמור להיות בתוכו. חיפוי האי אם כך הינו יקר מאוד וגדול מכדי להיכנס בדירה שבבניין. בסופו של התהליך נבחר את הדגם הסופי של המטבח לאחר קבלת תוכנית מדוייקת, סרטוט עם מידות ותצוגה שלש המטבח בתוכנת תלת מימד. שימו לב שהכיריים והשיש גדולים מספיק בכדי שיהיה אפשר להניח עליהם את המצרכים לארוחה. על החומרים להיות חזקים ואמידים בפני שחיקה וכתמים.

חומרים נכונים לשימוש במטבח

ישנם סוגים רבים של משטחים, לכל אחד יתרונות ושימושים משלו. ישנם לוחות הנקראים "בוצ'ר בלוק" המשמשים כדלפקי אכילה קטנים. בדרך כלל מדובר בעמוד עליו שיש המחובר לארונות המטבחים. אפשר להשתמש בלוחות עץ גסים במידה ואמורים להניח עליהם מוצרי חשמל קלים. אפשר להזמין באופן פרטי לוחות כאלה ולדאוג שהם יעבור ציפוי של לקה רב שכבתית. מגבלות החומר של עץ אומנם יוצרות מטבחים אסטטיים אך עם זאת מחייבים שימוש עדין וטיפול יומיומי. ליטוש וציפוי מחדש מאפשרים לחדש את המטבחים בצורה הזו.

כל הטוב בשיש

שיש הוא חומר הרבה יותר חזק שנעשה בו שימוש בכל המטבחים המערביים. חיפוי מסוג זה מאסיבי ובא להחזיק משקלים כבדים, אך הוא דומיננטי מאוד במטבח ומיצר תחושה פחות עדינה ויותר גסה. שיש מגיע במומר טבעי אחר לאחרונה מייצרים שיש בצורה סינטטית. למרות התחושה הראשונית, שיש סינטטי יעיל למטבחים רבים בזכות העמידות הגבוהה שלו יותר מהשיש הרגיל. בכול מקרה, השיש מגיע לרוב מאיטליה ונחצב בהזמנה מראש לפי גודל, עובי, צורה וצבע.

מטבח אלגנטי תמיד עם....

גרניט גם הוא משמש לחיפוי מטבחים והוא מורכב מאבן גירית. החומר רך אך חיזוקי ברזל מעניקים לחומר עמידות של שנים ארוכות. היתרונות של גרניט במטבחים הוא העמידות בפני חומצות, כימיקלים, חום וכתמים שונים ושומרת על מראה המבריק והאלגנטי לאורך שנים. לא מומלץ לשלב במטבח חיפויים שונים. המטבח בשיטה זו נראה לא מחובר ולא אחיד. תמיד כדאי להתייעץ במעצבים על מנת ליצור את המטבחים המושלמים.

 

קמילה עיצוב מטבחים, בקמילה שמים דגש על שימוש בחומרים איכותיים, פרזוול יוקרתי, רמת שרות גבוהה ויחס אישי. משחק של עץ וצבע, שילוב של אלמנטים עכשווים, נירוסטה, זכוכית, אלומיניום, עץ פראי, מטבחים העומדים על רגליים וכל דבר שיגרום למטבח שלכם להיראות מעניין ולא בנאלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב